Ofte stilte spørsmål

Er bestillingen min sendt?

Så snart bestillingen din er sendt fra vårt lager, sender vi en forsendelse kvittering pr. e-post som bekreftelse på at varene er på vei.

Kan jeg følge bestillingen min?

E-posten vi sender deg ved ordre forsendelsen inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge pakken din underveis.

Det har skjedd en feil med bestillingen min, hva gjør jeg?

Av og til skjer det feil, men vi gjør vårt beste for å løse eventuelle problemer så raskt som mulig.
Ta kontakt med kundeservice på sales@mtimes.no hvis du oppdager at noe er feil i bestillingen din.
Vennligst merk at det iblant kan skje at en pakke ikke kan spores. Om dette inntreffer ber vi deg vennligst kontakte vår kundeservice direkte, slik at vi kan hjelpe deg. Behandlingstiden for oss og transportør kan være opptil 14 dager. Vi forsøker alltid å arbeide så raskt som mulig og ber om din forståelse og tålmodighet.

Kan jeg endre bestillingen min?

Når ordren din har blitt bekreftet er det ikke lenger mulig å endre den. Ordren din sendes til lageret med det samme for raskest mulig behandling og levering.

Kan jeg annullere bestillingen min?

Nei, det kan du dessverre ikke. Vi behandler bestillingen din så snart vi har mottatt den for å sikre rask levering. Ønsker du ikke lenger å motta varene, kan du benytte angreretten og returnere varene til oss. Se om angrerett under retur her.

Skal jeg betale moms?

MTimes.no er et norsk selskap som selger kun til adresser i Norge, og derfor er moms inkludert. 
Så det blir ikke noe ytterligere å betale bortsett fra frakt på 95kr om du bestiller for under 500 kr.

Leverer dere til mitt land?

Vi leverer til kun Norge.

Leverer dere til postboksadresser?

Av sikkerhetshensyn leverer vi ikke til postboksadresser.